0

Uw winkelwagen is leeg

Totaal: €0,00

Geen producten gevonden...

Thuis bezorgen.

Strongfloor houten vloeren brengt u bestelling zorgeloos bij u thuis. De kosten hiervoor hebben wij onderverdeeld in drie groepen; klein pakket, middel pakket of een groot pakket.
Alles wat in een doos past is een klein pakket zoals Parketlak, Ondehoudsmiddelen maar ook onze parketlijm. Een middel pakket zijn de langere pakketten zoals eiken plinten, mdf plinten of deurmatten. Grote pakketten zijn houten vloeren en houten wanden.  
 

Afhalen bij Strongfloor houten vloeren.

Uiteraard bent u ook van harte welkom om de bestelling af te halen. De medewerkers van Strongfloor helpen u graag even met inladen. Na bestelling nemen wij telefonisch contact op om een afspraak te maken zodat alles netjes klaar staat.

U kunt bij ons pinnen!

Vragen? Klantenservice tel. +31 (0)226 426504
 


Houten vloer leveren naar België

Wij zijn erg blij dat er veel mensen uit België interesse hebben in onze houten vloeren en wanden. Wij sturen kosteloos monsters toe van de vloeren en wanden. Mocht hieruit een bestelling komen dan vragen wij de volgende bijdrage in de vrachtkosten.
 

Vragen? Klantenservice tel. +31 (0)226 426504
_____________________________________________________________________________________

Bestelling retour sturen naar Strongfloor

Retour en Ruilen
Het kan voorkomen dat u het bestelde product wilt retourneren. Mogelijke redenen kunnen zijn:
U heeft het verkeerde product besteld, of u bent niet tevreden over het product.
Hieronder kunt u lezen hoe u in dergelijke situaties uw product of bestelling kunt retourneren.

Het verkeerde product besteld of niet tevreden
Wanneer u een een verkeerd product heeft besteld, of niet tevreden bent over het geleverde product en deze wilt retourneren kan dat binnen 14 dagen mits u consument bent. Het risico van de retourzending is voor de consument. Een product kan slechts worden geretourneerd wanneer deze compleet, onbeschadigd en indien mogelijk in de originele verpakking zit.

Het verkeerde product of beschadigd product
Neem altijd eerst contact op met onze klantenservice via email: info@strongfloor.nl

Stuur het product terug naar Strongfloor, retouradres staat onder vermeld. Zorg bij een retourzending aan het volgende:
1.) Een kopie van de factuur moet met de retourzending worden meegezonden;
2.) De retour zending moet voorzien zijn van een duidelijke klachtomschrijving;
3.) Degelijke verpakking waarin het product geen schade kan oplopen;
4.) Duidelijke vermelding van uw naam, e-mailadres en telefoonnummer waarop u te bereiken bent;
5.) Voldoende frankering van uw retourzending.

Strongfloor parketgroothandel
De Veken 207 C5
1716 KJ Opmeer, Nederland

Kosten bij retourneren
De kosten voor retourzendingen zijn voor rekening van de klant.
Alle retourzendingen dienen voldoende gefrankeerd te zijn, anders word de zending niet geaccepteerd door Strongfloor. In bovenstaande gevallen worden de verzendkosten gestort op het bankrekeningnummer die hiervoor vermeld dient te worden.

Suggesties en Klachten
Strongfloor probeert altijd de beste service te verlenen, indien u hier suggestie voor heeft horen wij dat graag.


Strongfloor klantenservice: Tel: +31 (0)226-426504